time to get sentimental

Okey, nu är det sista dagen på 2012 och jag börjar känna mig otroligt sorgsen över vad jag inte gjort detta år.
Så nu ska jag ta en återblick på året som gått precis som alla andra.
 
Januari:
Jag kommer inte ihåg så mycket från Januari, Emelie fyllde år och jag upptäckte gifyo
Bild från Emelies födelsedag
Februari:
Februari var roligare, jag hade en spelning med Linn och Emelie. Umefolk var den månaden och jag spelade saxofon på invigningen till festivalen.
Vi hade vår första återförening med tjejerna från klassen i högstadiet. 
Jag var i Stockholm med Sara och Evelina och såg Benke Rydmans version av Svansjön och sen med andra Sarah och Linnea och såg Gavin Degraw samma vecka.
 
 
Mars:

I mars började solen skina och folket började dra sig ut ur sina vinter iden. Jag hade en kanin på den tiden. mitt Danne och Agges lag van över en massa draggen människor i Fortet (you know who you are <3 ) 
Vi hade ettornas projekt, Linnea hade designat kläderna på modevisning på Draggen. 
Went wild and crazy och gjorde en typ röd omvänd ombre liknade dip dye med håret.

Så glada var vi
Min fina Fanny the Bunny .
 
April:
Det var en bra månad, man kunde gå ute i shorts utan att frysa, åka skateboard, spela basket. Jag for till Riga med Oskars hokey lag och med Jossan. 
Nu varande treorna då tvåorna hade sitt hiphop projekt.
Kommer inte ihåg vart denna bild kommer ifrån, det är Felicias tror jag i alla fall. Men jag gissar att någon fylde år....
 
Maj:
Mitt hår var coolt i slutet av denna månad, det togs många roliga bildet med mobilcameran, kulturnatta dansade på idun (bäst av allt) osv
 
 
 
Juni:
Skolavslutning sen var cirkusen på besök, den ökända fitt kvällen hände,  också många roliga bilder på mobilen från denna månad.




 
 
 
Tim står och spelar bas och ser cool ut, men inte lika cool som krockodilen. 
 
Juli:
Jag fyllde år, jobbade dock på min födelsedag men fick en polk öl av en arbetskolega. Men i övrigt så jobbade jag mäst, förutom de dagar jag var i Umeå så var den en tråkig månad!

 
 
Augusti
Den här månaden var jag på Norrbyskär två veckor och jobbade på hotellet och gick i skolan och spelade basket, sen återhämtade jag mig.
Någons instagram bild, 
 
September:

Det blev höst och mitt hår blev svart, hmmm... vad mer gjorde jag för spännande i september. Säkert massa men jag kommer inte ihåg. Tog förlite bilder så jag har inte dem till stöd för att minnas.
 
 
Oktober:
 

Haloween, som jag ongrar att jag inte tog några bilder från, sen Jazzfestivalen, jag var på folkkök för första gången i mitt liv. Det började bli minus grader igen.... :(
 
 
November:

Det började bli jul mys på riktigt denna månad, jag tror aldrig jag träffat så många som varit så taggad på julen som jag gjorde denna månad.
 
 
 
Desember:
Jul såklart och idag är det nyår, vi hade en klassisk konsert och samma dag åkte min kusin in på akuten, jobbade julafton.
osv 
 
nu orkar jag inte skriva mer, vilket jag inte gjort de senaste typ 8 månaderna för att klockan är för mycket nu och jag vill sova! god natt 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0