F!

Är nu officiellt politiskt aktiv. Igår var jag på mitt första F! möte och kommer absolut att fortsätta att dyka upp på de möterna. Super intressant!!
Upptäckte också att Ica bågen hade sjukaste gudaste humus mackan! 
Har haft utsläppt hår två dagar i rad, vilket är stort för mig!
Rekomenderar alla tjejer på Midgård att gå på Midgårds tjejmöte på onsdagar efter skolan slutat. Finns gofika och många smarta människor att diskutera med.
Jag rekomenderar också att ni gör någonting upplyftande i detta höstmörker
tar er tid att läsa en bok, för det skulle jag vilja hinna göra! 
 
HAHA!! hittade denna bild och den gjorde mig otroligt glad! vi är som gin och gang!! 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0