À Merica!

 
Nyheter i mitt liv just nu:
 
1. Jag har flyttat till en ny familj. De bor i ett stort hus med en massa antika möbler osv. De är en mamma en pappa och en av deras barn bor hemma. En tjej i min ålder som är femenist vegan och bara otroligt awesom
De har två andra barn som inte bor hemma. En xon som är i marinen (America u know) och en dotter på college.
 
 
2. Jag har gått och blivit vegan ( för hon jag bor med är det) Det går bara bra. De har mer veganska alternativ här så det fungerar aldelens utmärkt. Så vi får se om jag fortsätter när jag kommer hem.
 
3. Idag är det lucia och det är första året jag inte ser på ett lucia tåg..... sorgligt.
 
FORTSÄTT FRÅGA FRÅGOR  jag ska svara på dem efter nyår hade jag tänkt.
 
Funderar på skaffa mig en systemkamera så jag kan ta lite bilder och publisera här. Har en massa engångskameror men de bilderna har jag inte tänkt att framkalla för än jag har kommit hem.
 
Kram på er alla 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0