Hello everybody

Okey jag har varit väldigt dålig på att blogga nu i någon vecka. Men min dator har krånglat, jag har försökt att skaffa mig lite av ett socialt liv trots att jag inte känner någon. Det har ändå fungerat. Träffade amrekanska ungdommar för första gången förra helgen och hänge med dem. Sett på bio. Vait på ett kalas för Amir som fyllde 1 igår (måndag) som var helt galet. Jag tror alla deras vänner och hela deras släkt kom. Det var folk överallt, barn, piniatas, gigantisk kaka, ballonger osv. Jag önskar att min första födelsedag var sådär kul (inte för att jag hade kommit ihåg det) men det är verkligen anorlunda här. Folk har berättat vad de gjorde påd eras barns första födelsedag och alla verkar ha en gigantisk fest med alla de känner. Så det var kul. 
Har nu även en rumskompis från Dannmark som är supertrevlig, idag var vi på kvartersresturangen och åt pie! One dollar pie! De säljer ut dem efter kl sju för en dollar så man kan få en paj och en kaffe för typ 18 kr! 
Nu när jag fixat min dator ska jag försöka lägga upp roliga bilder och skriva roliga saker. Om inte jag gör det så får ni klaga på mig! ;) 

 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0