Minneapolis/ Saint Paul

 
För er som inte vet vart Minnesota ligger så är det innom det svarta området. Sen har vi Minneapolis och Saint Paul vid den svarta pricken.
Just nu bor jag i Minneapolis men ska förmodligen börja skola i Saint Paul. Så min permanenta värdfamilj kommer nog ligga där. Det ända som skilker Saint Paul och Minneapolis ifrån varandra är en flod så om jag skulle säga att det praktiskt taget är samma flod. 
Idag var jag på lunch med två brasiljanska utbytes studenter och deras värdfamiljer och en av dem bodde i Saint Paul. Det var en super duper trevlig familj som jag absolut hoppas jag kommer hålla kontakten med under året. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0