Tillbaka i Umeå

Idag har varit en fullspäckad och bra dag. Mer får ni inte veta, och förmodligen bryr sig ingen om det häller.
 
Jag varit aldelens för aktiv på instagram på senaste tiden och borde sluta med det men här är några bilder från idag.
 
Nu är det snart nyår och det som dyker upp mäst i mina tankar nu för tiden är mina nyårs löften.
 
Löften jag funderar på att ta:
1. Sluta klaga 
2. Bli en bättre vän
3. Sluta försova mig
4. Sluta ta allt förgivet
5. Sluta se allt som om det var svart och vitt
6. Bli nyttig
7. Göra saker i alla fall och sluta med "jag ska bara"
8. Bli ekonomisk
9. Sluta fuska med min vegetariska livsstil genom att äta gelatin och fisk.
10. Fara ut och resa 
 
 
 
Obs skrev detta inlägg igår men var tvungen att fundera lite till på mina nyårs löften

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0