första presenten

Idag var jag och hälsade på min farfar med familjen. Eftersom det snart är min födelsedag så gav han mig min present idag.
Det var den vackraste klockan jag sätt. Den tillhöde min farmor när hon levde. Hon jobbade som sjuksköterska så hon fick en klocka att ha runt halsen.
Den har en otroligt lång kedja. Farfar berättade att någon hade frågat varför den var det, och när man jobbar som sjuksköterska var man tvungen att kunna hålla den i handen för att kolla pulsen.
Så den är riktigt gammal och utsidan är lite sliten, men insidan har den visare och dekorationer i guld och är bara jätte vacker.
Jag blev otroligt rörd att han gav den klockan till mig.

Har ingen bild men när jag har det ska ni få se den

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0