"A man is but the product of his thoughts. What he thinks, he becomes"

Tänk er att vara lika awesome som Gandhi! Jag sitter just nu och ser en film baserad på hans liv och det får en verkligen att ta avstån från sitt eget liv och titta vad man har åstakommit. Jag har inte åstakommit ett piss, vilket gör mig upprörd, och kan därför inte hålla med om Gandhis citat ovan. Jag tänker att jag ska göra en massa saker, bli miljövänlig, fara på vplontärresor till Afrika/Asien och rädda liv. Men än så länge har jag inte gjort ett piss. Vem vet om de drömmarna äns kommer vara kvar om 10 år när jag är klar med alla mina studier. Tänk om jag då vill leva mitt liv ifred och på en och samma plats.
Man ska inte skjuta upp saker bara för att man kan göra dem imorgon, för imorgon kan man vara en helt annan människa. 
 
 
Men nu tänkte jag tipsa om en fantastisk bra dans man kan fara och se på dansens hus i Stockholm. Jag var och såg den första rundan de framförde den och nu i desember har den ny premiär. Jag funderar själv på att fara och se den igen. Den är koreograferad av Fredrik Rydman, föredetta medlem i Bounce. Han själv dansar inte men den gången jag var och såg den fick jag en glad överaskning när jag såg att han hade hoppat in för någon annan av okänd anledning.
Mer skryt om den är att förutom de klassiska låtarna komposerad av Tjajkovskij har artister som Salem al Fakir, Adiam Dymott och Moneybrother skrivit musiken. 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0