Skyfall

 
Idag for jag med min familj för att se senaste James Bond filmen på bio. Hade förberätt oss med godis läsk och popcorn. Men mitt under filmen slutar lampan att fungera. Så skärmen blir svart men man kan fortfarande höra allt som händer i filmen! Sämst!!! Sämsta bion någonsin, men efter att de spolat tillbaka två tre gånger så att vi fick se samma scen ett antal gånger så gick resten av filmen bra. Men det är fortfarande ca 30 sekunder jag inte sett och jag kan inte sluta fundera på den. Det var en viss person (ska inte nämna vem för er som inte sett den) som antingen dog eller överlevde. Men jag får väll veta det nästa gång jag ser filmen.
Stort pluss är Adels låt till filmen. Awesome
 
 
 
'

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0