Okey.... Listan

På de personer jag skulle vilja vara
 
1.Johnny Depp- för att man alltid skulle kunna skämta till det om man var deppig. Och för att han är en bra skådespelare
2.Bruce Banner - för att han inte bara är supersmart utan han kan också förvandlas till ett gigantiskt grönt monster
3.Travis Wall - för att han är en otroligt bra koreograf och en sjukt bra dansare också
4.Christin de Pisan- hur coolt skulle de inte vara att kunna säga att man är världens första kvinno kämpe, nog för att hennes ideer dog ut.
5.Emilia Clarke- för att hon är såå sjukt vacker (hon på förra inlägget)
6.Natalie Portman- sjukt bra skådespelare och hon passar i rakat hår. Jag är less på mitt hår och skulle vilja raka av det. 
7.Tyra Banks- Beacuse shes a strong black independent woman, who need no man. Plus att jag skulle vilja ha min egen talkshow.
8.John Mayer- fett bra låtskrivare och artist
9.Merlin Monroe- hon har en signatur look man aldrig kommer att glömma
10. Walt Disney- behöver jag säga det. Snubben kom på Disney!
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0