Mitt liv: Dexter och Skyrim

Idag är det en vecka sendan jag blev sjuk, och sedan dess har jag lykats ta mig igenom hela The Avengers serien, sesong 1 och 2. Sett hela sesong 1 på Solsidan som är en besvikelse. Jag hade jätte höga förväntningar på Solsidan p.g.a.att alla sagt att den ska vara så himla kul.
Men det är verkligen inte min humor.
Jag har varit i skolan lite då och då för att jag varit rastlös, men farit hem efter någon timme.
Nu har jag börjat se Dexter och den är SUPER FETT JÄVLA AWESOME, dock lite samma sak om och om igen men det gör ingenting. Vet dock inte om jag kommer orka ta mig igenom alla sesongerna.
Men sist men inte minst har jag börjat spela Skyrim! Jag vet, jag är lite av en nörd! Men det är roligare än vad jag trodde att det skulle vara att gå runt och slakta folk, drakar och en massa andra monster. 



Höst basket, vi ska fan inte sluta spela för än det är 30 minus ute!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0