Update

Ello allihopa där hemma! Stora nyheten just nu är att jag ska börja skolan imorgon (torsdag)! Var där i tisdags på back to school night och fixade allt pappersarbete osv. Men imorgon händer det! Ska få mitt schema imorgon och se vilken estetisk inrikting som har plats för mig. Jag håller tummarna på dans, annars blir jag grymt besviken. Men Musikal eller musik är ju också kul :) 
Jag slipper matte och naturkunskap i år i alla fall. Det ända måsten jag hade var att gå engelska och amrekansk historia men det känns ju ganska självklart att gå när man är här. Så jag valde till government så det ska bli kul. Då får jag prata politik osv.
Sen ska jag på homecoming till helgen!! Inte med min skola utan jag ska dit som "dejt" till en kompis som går där. På fredag är det Homecoming fotball game (amerikansk fotboll) sen på lördag så är det själva dansen. 
Så det är nu livet här börjar..... Är både nervös och taggad!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0