Onsdag

 
Idag var jag faktist ute och gjorde någonting till skillnad från igår så jag bara satt hemma hela dagen. Jag följde med min kontaktperson Carol och en till utbytesstuden från Brasilien för att plocka upp en till utbytesstudent som kommer bo med honom. Han kom från Belgrad. Det var trevligt. Sen for jag även på den kända kedjan Wallmart.  Där jag köpte mig lite vegetarisk mat och ett simkort till mobilen. Så jag har nytt nummer!
Carol har lite planer för mig angående vad jag ska göra tills skolan börjar. Tanken är att jag ska börja volontär jobba med barn i tre veckor. Vilket känns jätte kul. Men vi ser vart jag hamnar tillslut. 
 

Kommentarer
Postat av: angelica

Konstigt att du inte kunde börja skolan direkt och måste underhålla dig på annat sätt, men om någon vore bra med barn så är det du!

Svar: Tack! jaa jag tror jag skulle passa bra med barn!
Ebba Kohl

2013-09-05 @ 14:03:04
URL: http://angelicawrotethis.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0